Çağrı Merkezi’ne teknik gezi!

Giresun Üniversitesi Dereli Meslek Yüksekokulu Çağrı Merkezi Hizmetleri Programında eğitim alan öğrenciler için, derslerde öğrendikleri teorik bilginin sektörde nasıl uygulandığını gözlemleyebilmeleri amacıyla teknik gezi düzenledi.

Çağrı Merkezi’ne teknik gezi!
REKLAM ALANI
Yayınlama: 07.06.2024
15
A+
A-

Teknik gezi kapsamında, 69 ülkede 95.000 çalışanı ile dijital dönüşümde küresel bir lider olan ATOS Müşteri Hizmetleri A.Ş.’nin Ordu lokasyonu gezildi.

Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı öğrencilerinin, sektörü tanımaları, çağrı merkezlerinin işleyiş sistemlerini görmeleri ve sektör ile üniversite işbirliğinin temellerinin atılmasının hedeflendiği teknik gezide, Operasyon Müdürü Umut Günçiçek, İnsan Kaynakları Yöneticisi Duygu Bayarslan, Kalite Güvence Uzmanı Gizem Nur Boğukoğlu ve Operasyon Süpervizörü Tolga Yoldaş yaptıkları çalışmalar hakkında bilgi verdiler.

Etkinliği değerlendiren Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı Bölüm Başkanı Öğr. Gör. Cevdet Leloğlu, “Kurum ve kuruluşların çağrı merkezlerinin önemine yönelik farkındalıkları artarken, buna paralel olarak çağrı merkezi alanında istenilen nitelikte insan kaynağının yetiştirilebilmesine duyulan ihtiyaç da artmaktadır. Bu kapsamda öğrencilerimize sektörü tanıtmak, çağrı merkezi sektörünün ve çağrı merkezi hizmetleri alanında eğitim alan öğrencilerimizin ortak çalışmalar yapmasını sağlamak amacıyla düzenlediğimiz teknik gezilere devam edeceğiz” dedi.

REKLAM ALANI