Danışma Meclisleri birlik ve kararlılık mesajı verdi

Piraziz, Keşap ve Merkez ilçede yoğun katılımlı toplantılar düzenlendi. Yılmaz: “Daha fazla gönül kazanacağız” dedi.

Danışma Meclisleri birlik ve kararlılık mesajı verdi

AK Parti Giresun İl Başkanı Mete Bahadır Yılmaz, Merkez ilçe, Piraziz ve Keşap İlçe Başkanlıklarının düzenlediği daraltılmış danışma meclisi toplantılarına katıldı. Yoğun katılımın gözlendiği toplantılarda; AK Parti Giresun Milletvekili Prof. Dr. Nazım Elmas, İl Genel Meclisi Başkanı Ahmet Şahin, belediye başkanları, ilçe başkanları, koordinatörler, kadın ve gençlik kolları ile çok sayıda teşkilat mensubu yer aldı.

HİZMET ODAKLI TEŞKİLAT VURGUSU
Toplantılarda konuşan İl Başkanı Mete Bahadır Yılmaz, “AK Parti, milletine efendilik etmeye değil, hizmetkâr olmaya talip bir teşkilattır. Sayın Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde milletimize olan sorumluluğumuzu biliyor, gece gündüz çalışıyoruz” dedi. Yılmaz, parti teşkilatlarının uyum içinde bir takım ruhuyla hareket ettiğini belirterek, Giresun’un her noktasına hizmet ulaştırmak için var güçleriyle çalıştıklarını kaydetti.

ANKARA’DAN GİRESUN’A ÖZEL İLGİ
Yılmaz, Ankara’da Giresun’a yönelik taleplerin bakanlıklara iletildiğini, bu sayede Giresun’un yatırımlar konusunda özel ilgi gördüğünü ifade etti. “Milletvekillerimizle birlikte yürüttüğümüz çalışmalar meyvelerini veriyor. Sadece seçim dönemlerinde değil, her zaman sahadayız” sözleriyle teşkilatın süreklilik anlayışına dikkat çekti.

“MAKAM DEĞİL, SORUMLULUK BİLİNCİYLE HİZMET”
AK Parti’nin dava ruhunu vurgulayan Yılmaz, “Bulunduğumuz makam ne olursa olsun, üzerimize düşen görevi en iyi şekilde yapma gayretindeyiz. Daha çok gönül kazanmak, daha çok vatandaşımıza ulaşmak zorundayız” dedi. Toplantılarda birlik ve beraberlik mesajları verilirken, teşkilatların sahada daha aktif olması çağrısı yapıldı.

 


2