Giresun’da gıda denetimleri sürüyor

Tarım ve Orman Bakanlığı’nın ülke genelinde yürüttüğü “İl Yıllık Gıda Numune Alma Planı” çerçevesinde, Giresun’da gıda üretim ve satış zincirinde sıkı denetimler yapılıyor.

Giresun’da gıda denetimleri sürüyor

Giresun İl Tarım ve Orman Müdürlüğü gıda kontrol görevlileri, kent genelindeki işletmelerden tüketime hazır salatalar, şarküteri ürünleri ve soğuk mezelerden numune aldı. Bu numuneler, mikrobiyolojik analiz yapılmak üzere yetkili laboratuvarlara gönderildi.

SAĞLIK TEHDİTLERİNE KARŞI ÖNLEM
Yetkililer, analizlerin halk sağlığını tehdit edebilecek unsurların tespiti için yapıldığını ve gerekli durumlarda idari yaptırımlar uygulanacağını vurguladı. Denetimlerin yıl boyunca planlı şekilde süreceği, böylece güvenilir gıda arzının sağlanacağı bildirildi.

 

 


2