Hemşireler Günü’nü kutladı

Eynesil Belediye Başkanı Ahmet Latif Karadeniz, ilçe Devlet Hastanesini ziyaret ederek, hemşirelerin gününü kutladı.

Hemşireler Günü’nü kutladı

Hemşirelere karanfil hediye eden Başkan Karadeniz, “Salgınla mücadelede en önde savaşan, önce insan diyerek görevini icra eden, sağlık ordusunun fedakâr neferleri hemşirelerimizin Dünya Hemşireler Günü kutlu olsun. İlçemizde bulunan Hastanemizi ziyaret ederek “12 Mayıs Hemşireler Gününü” kutladık” dedi.


2