30 öğretmen oyunlaştırma eğitimi alıyor

TÜBİTAK 4005 Programı kapsamında desteklenen “Konuşma Becerilerine Yenilikçi Bir Yaklaşım: Dijital Oyunlaştırma” projesi Giresun’da başladı. Türkiye’nin farklı illerinden gelen 30 İngilizce öğretmeni, beş gün boyunca dijital oyunlaştırma teknikleri üzerine eğitim alacak.

30 öğretmen oyunlaştırma eğitimi alıyor

Giresun’da öğretmenlerin dijital yeterliliklerini geliştirmeyi ve yabancı dil eğitiminde yenilikçi yöntemlerin kullanımını yaygınlaştırmayı amaçlayan önemli bir proje hayata geçirildi.

TÜBİTAK 4005 Yenilikçi Eğitim Uygulamaları Destekleme Programı kapsamında desteklenen “Konuşma Becerilerine Yenilikçi Bir Yaklaşım: Dijital Oyunlaştırma” projesinin açılışı gerçekleştirildi.

Giresun Bilim ve Sanat Merkezi İngilizce Öğretmeni Özlem Çukurlu Aydın’ın yürütücülüğünü yaptığı proje, 22-26 Haziran 2026 tarihleri arasında uygulanacak.

30 ÖĞRETMEN UYGULAMALI EĞİTİM ALACAK

Türkiye’nin farklı şehirlerinden Giresun’a gelen 30 İngilizce öğretmeni, proje kapsamında dijital oyunlaştırma yöntemlerinin yabancı dil öğretiminde nasıl kullanılacağı konusunda uygulamalı eğitimlere katılacak.

Eğitimlerde özellikle konuşma becerilerinin geliştirilmesine yönelik dijital araçlar ve oyunlaştırma tekniklerinin sınıf ortamına entegre edilmesi ele alınacak.

Katılımcılar, teorik bilgilerin yanı sıra uygulamalı çalışmalarla yeni yöntemleri deneyimleme fırsatı bulacak.

AÇILIŞA YOĞUN KATILIM

Projenin açılış programına Vali Yardımcısı Alpaslan Altınışık, Giresun Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Güven Özdem, İl Milli Eğitim Müdürü Özgür Tokgöz ve çok sayıda davetli katıldı.

Projenin, öğretmenlerin mesleki gelişimine katkı sağlamasının yanı sıra öğrencilerin yabancı dil öğrenme süreçlerinde daha etkili ve kalıcı sonuçlar elde edilmesine de destek olması hedefleniyor.

 

 


2
Bir Yorum Yazın
Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.