Güce Devlet Hastanesi’nde başhekim göreve başladı

Güce İlçe Devlet Hastanesi Başhekimliği görevine atanan Uzm. Dr. Berna Altun, görevine başladı. İl Sağlık Müdürlüğü heyeti tarafından ziyaret edilen Altun’a yeni görevinde başarı dilekleri iletilirken, hastanedeki sağlık hizmetleri ve yeni projeler de masaya yatırıldı.

Güce Devlet Hastanesi’nde başhekim göreve başladı

Giresun’un Güce ilçesinde sağlık alanında önemli bir görev değişikliği yaşandı. Güce İlçe Devlet Hastanesi Başhekimliği görevine atanan Uzm. Dr. Berna Altun, yeni görevine resmen başladı.

Atamanın ardından Giresun İl Sağlık Müdürü Dr. Öğr. Üyesi İskender Aksoy başkanlığındaki heyet, Güce İlçe Devlet Hastanesi’ni ziyaret ederek yeni başhekime hayırlı olsun dileklerini iletti.

HASTANEDE DEĞERLENDİRME TOPLANTISI

Ziyarete, Kamu Hastaneleri Hizmetleri Başkanı Uzm. Dr. Mustafa Köksal, Halk Sağlığı Hizmetleri Başkanı Dr. Ünal Özek ile Halk Sağlığı Hizmetleri Başkan Yardımcısı Uzm. Dr. Bekir Bulut da katıldı.

Heyet, ziyaret kapsamında hastanenin mevcut durumu, yürütülen sağlık hizmetleri ve planlanan projeler hakkında değerlendirmelerde bulundu. Sağlık hizmetlerinin daha etkin ve kaliteli sunulmasına yönelik çalışmalar ele alındı.

SAĞLIK HİZMETLERİ GÜÇLENDİRİLECEK

İl Sağlık Müdürlüğü yetkilileri, Güce’de vatandaşlara sunulan sağlık hizmetlerinin kalitesini artırmak amacıyla çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceğini belirtti.

Yeni Başhekim Uzm. Dr. Berna Altun ise ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, ilçe halkına en iyi sağlık hizmetini sunabilmek adına hastane personeliyle birlikte özveriyle çalışacaklarını ifade etti.

 


2
Bir Yorum Yazın
Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.