Kendi kitaplarını yazıp imzaladılar

Bulancak Sabiha Raşit Özdemir İlkokulu 2-C sınıfı öğrencileri, yazdıkları hikâyeleri kitap haline getirerek anlamlı bir etkinliğe imza attı. Minik öğrenciler, kendi eserlerini arkadaşlarına imzalayarak unutulmaz bir gün yaşadı.

Kendi kitaplarını yazıp imzaladılar

Bulancak Sabiha Raşit Özdemir İlkokulu 2-C sınıfı öğrencileri, okul bahçesinde düzenlenen etkinlikte kendi yazdıkları hikâyelerden oluşturdukları kitapları tanıttı.

Yazma becerilerini geliştirmek ve öğrencileri üretmeye teşvik etmek amacıyla gerçekleştirilen etkinlikte, minik yazarlar hazırladıkları kitapları arkadaşlarıyla paylaşarak imza günü düzenledi.

Etkinlik boyunca öğrencilerin heyecanı ve mutluluğu renkli görüntüler oluşturdu.

BELEDİYE BAŞKAN YARDIMCILARI DA KATILDI

Programa Bulancak Belediye Başkan Yardımcıları Reşat Nuri Özdemir ve Merve Yılmaz Göksu da katılarak öğrencilerin sevincine ortak oldu.

Öğrencilerin kitaplara olan ilgisini ve üretme azmini takdir eden Başkan Yardımcıları, çocukların böylesine anlamlı çalışmalarla desteklenmesinin önemine dikkat çekti.

“KİTAPLA BÜYÜYEN NESİLLERİN YANINDAYIZ”

Başkan Yardımcıları Özdemir ve Göksu yaptıkları açıklamada, etkinliğin çocukların okuma kültürünün gelişmesine önemli katkı sunduğunu belirterek şu ifadelere yer verdi:

“Öğrencilerimizin okuma kültürünü ve yaratıcılıklarını geliştirmeye yönelik bu anlamlı etkinlikte emeği geçen öğretmenlerimize, öğrencilerimize ve okul yönetimimize teşekkür ediyoruz. Kitapla büyüyen, düşünen ve üreten nesillerin her zaman yanındayız.”

Etkinlik, öğrencilerin hazırladığı kitapların incelenmesi ve imza etkinliğiyle sona erdi.

 

 


2
Bir Yorum Yazın
Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.