Açık Mod
Koyu Mod
Sistem Modu

Giresun Belediyesi, şehir genelinde sürdürdüğü altyapı çalışmaları kapsamında Gaziler Mahallesi’nde yeni kanalizasyon hattı oluşturuyor. Çalışmanın tamamlanmasıyla bölgedeki altyapı kapasitesinin artırılması hedefleniyor.

Giresun Belediyesi Su ve Kanalizasyon İşleri Müdürlüğü, kent genelinde altyapıyı güçlendirmeye yönelik çalışmalarına devam ediyor.
Bu kapsamda Gaziler Mahallesi 159 Nolu Sokak’ta bulunan Gülpembe Hatun Öğrenci Yurdu önünde ortaya çıkan ihtiyaç doğrultusunda yeni kanalizasyon şebekesi hattı yapımına başlandı.
Bölgede yürütülen çalışma kapsamında 150 metre uzunluğunda yeni kanalizasyon şebekesi imalatı gerçekleştiriliyor. Yapılan yatırım ile kanalizasyon hizmetlerinin daha sağlıklı ve verimli hale getirilmesi amaçlanıyor.
ALTYAPI KAPASİTESİ ARTACAK
Yetkililer, devam eden çalışmanın tamamlanmasının ardından gerekli üstyapı düzenlemelerinin de yapılacağını bildirdi.
Giresun Belediyesi Su ve Kanalizasyon İşleri Müdürlüğü yetkilileri, gelecekte yaşanabilecek altyapı sorunlarının önüne geçebilmek amacıyla ihtiyaç duyulan bölgelerde yatırımların sürdürüldüğünü belirtti.
Modern ve güçlü bir altyapı hedefi doğrultusunda çalışmaların belirlenen program çerçevesinde devam edeceği ifade edildi.

2