Bulancak’ta şikayetlere anında müdahale

Necmi Sıbıç: “Vatandaşımızın talebi bizim önceliğimiz” dedi.

Bulancak’ta şikayetlere anında müdahale
Tekil Yazı Reklamı - 1 (Geniş Resimli Tekil Sayfa Şablonu için - Masaüstü) 728x90 piksel

Bulancak Belediyesi, sadece proje ve altyapı hizmetleriyle değil, vatandaşlardan gelen günlük şikayet ve taleplere verdiği hızlı yanıtlarla da dikkat çekiyor. Belediye Başkanı Necmi Sıbıç, Çözüm Merkezi’nin 7/24 çalıştığını ve gelen her başvurunun anında ilgili birimlere iletildiğini söyledi.

HER TALEBE ANINDA ÇÖZÜM

Bulancak Belediyesi, sahada yürüttüğü projelerin yanı sıra vatandaşların ilettiği her türlü şikayet, arıza ve bakım talebine hızlıca müdahale ediyor. Belediye Başkanı Necmi Sıbıç, “Alo 153, 444 28 44 ve WhatsApp hattımız 0534 774 28 44 üzerinden gelen tüm talepler Çözüm Merkezimizce anında ilgili birimlere iletiliyor. Kaldırım ve yol onarımlarından su ve kanalizasyon problemlerine, çöp ve moloz atıklarının toplanmasından ilaçlama ve bitki temizliğine kadar her konuda çözüm sağlıyoruz” dedi.

7/24 HİZMET ANLAYIŞI

Başkan Sıbıç, hizmetlerin kesintisiz sürdürülebilmesi adına ekiplerin gece gündüz görev başında olduğunu vurgulayarak, “Halkımızın yaşam kalitesini yükseltmek için büyük bir gayretle çalışıyoruz. Şikayetlerin sadece alınması değil, çözüm sürecinin de titizlikle takip edilmesi bizler için çok önemli” ifadelerini kullandı.

Tekil Yazı Reklamı - Alt – Masaüstü 336x280 piksel
Bir Yorum Yazın
Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.