Kursiyerler piknikte gönüllerince eğlendi

Piraziz Halk Eğitim Merkezi kursiyerleri için düzenlenen piknik programı renkli görüntülere sahne oldu. Kursiyerler hem stres attı hem de keyifli bir gün geçirdi.

Kursiyerler piknikte gönüllerince eğlendi

Piraziz İlçe Halk Eğitim Merkezi kursiyerleri, Piraziz Belediyesi’nin katkılarıyla düzenlenen piknik programında bir araya geldi. Piraziz İzci Evi’nin bahçesinde gerçekleştirilen etkinlikte kursiyerler, yılın yorgunluğunu atma fırsatı buldu.

Samimi ve sıcak bir atmosferde geçen programda kursiyerler, kendi hazırladıkları yiyecekleri paylaşırken Piraziz Belediye Başkanı Mahmut Esat Ayyıldız’ın ikramlarıyla da ağırlandı.

RENKLİ GÖRÜNTÜLER OLUŞTU

Gün boyunca müzik eşliğinde vakit geçiren kursiyerler, oyun havaları oynayarak eğlendi. Etkinlik boyunca neşeli anlar yaşanırken, katılımcılar bir yandan sosyalleşme imkânı buldu, diğer yandan dinlenme fırsatı yakaladı.

Piknik programı, kursiyerlerin kaynaşmasına ve birlik beraberlik duygularının güçlenmesine katkı sağladı.

MOTİVASYONLARI ARTTI

Etkinliğin, Halk Eğitim Merkezi kursiyerlerinin motivasyonunu yükselttiği ve yıl boyunca devam eden eğitim çalışmalarının ardından önemli bir moral kaynağı olduğu belirtildi.

Katılımcılar, organizasyona katkı sunan Piraziz Belediyesi ve Halk Eğitim Merkezi yöneticilerine teşekkür etti.

 


2
Bir Yorum Yazın
Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.