çevretemizliği

Giresun Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencileri, “Dilimiz temiz, çevremiz temiz” sloganıyla sahilde çevre temizliği yaptı. Etkinlikte hem doğa temizliğine hem de güzel dil kullanımına dikkat çekildi.
15.05.2026
Minik ellerle büyük farkındalık: 1700 rakımlı yaylada çevre temizliği yaptılar ve çöp topladılar…
12.05.2025