Bulancak Belediye Başkanı Necmi Sıbıç, 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü dolayısıyla Giresun’da görev yapan basın mensuplarıyla kahvaltı programında bir araya geldi. Programda hem gazetecilik mesleğinin önemi vurgulandı hem de belediyenin son bir yılda hayata geçirdiği projelere ilişkin değerlendirmeler paylaşıldı.