Engelliler Haftası

Bulancak’ta Engelliler Haftası kapsamında düzenlenen farkındalık programı renkli görüntülere sahne oldu. Mehter takımı eşliğinde gerçekleştirilen yürüyüşte engelli bireyler ve aileleri toplumda farkındalık mesajı verdi.
13.05.2026
Giresun’da 10-16 Mayıs Dünya Engelliler Haftası kapsamında düzenlenen yürüyüş ve etkinliklerde toplumsal farkındalık mesajları verildi. Vali Mustafa Koç, engelli bireylerin hayatını kolaylaştırmanın herkesin ortak sorumluluğu olduğunu söyledi.
13.05.2026
Belediye Meclis Üyesi Özcan Konal, 10–16 Mayıs Engelliler Haftası dolayısıyla yaptığı açıklamada, engelli bireylerin yaşamını kolaylaştırmanın toplumsal bir sorumluluk olduğunu söyledi. Konal, fırsat eşitliği ve erişilebilir yaşam vurgusu yaptı.
11.05.2026
Espiye’de Engelliler Haftası kapsamında düzenlenen kahvaltı programında, ilçenin önde gelen isimleri engellilerin toplum için önemini vurgulayan açıklamalarda bulundu.
05.12.2024
Giresun Belediye Başkanı Aytekin Şenlikoğlu, 10-16 Mayıs “Engelliler Haftası” nedeniyle bir mesaj yayınladı.
11.05.2023