geriDönüşüm

Giresun Belediyesi, sıfır atık çalışmaları kapsamında çevre bilincini artırmaya yönelik faaliyetlerini sürdürüyor. Abacıbükü İlkokulu öğrencilerinin topladığı atık piller belediye ekiplerine teslim edilirken, çevreye duyarlı nesiller yetiştirilmesi hedefleniyor.
26.06.2026
Giresun Belediyesi, Sıfır Atık Eğitim Programı kapsamında okullarda çevre bilincini artırmaya yönelik çalışmalarını sürdürüyor. İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürlüğü tarafından yürütülen programla, atıkların kaynağında ayrıştırılması ve sürdürülebilir çevre yönetimi hedefleniyor.
18.02.2026