içmesuyu

Giresun'da 24 köyü kapsayan içme suyu projesinde çalışmalar sürüyor. Proje kapsamında yeni depolar ve isale hatlarıyla köylerin kesintisiz ve sağlıklı içme suyuna kavuşması hedefleniyor.
14.06.2026
CHP Giresun İl Başkanı Gökhan Şenyürek, 2026 yılı için Giresun’a ayrılan KÖYDES ödeneğinin köylerin altyapı ihtiyaçlarını karşılamaktan uzak olduğunu savundu. Şenyürek, artan maliyetler karşısında mevcut kaynağın yetersiz kaldığını belirterek ek kaynak çağrısında bulundu.
12.06.2026
AK Parti Giresun Milletvekili Ali Temür, KÖYDES kapsamında Giresun'a 250 milyon 984 bin 887 lira ödenek tahsis edildiğini açıkladı. Temür, kaynağın köylerin altyapı yatırımlarını hızlandıracağını ve vatandaşların yaşam kalitesini artıracağını söyledi.
09.06.2026
Giresun’da yıllardır yaşanan içme suyu sorununu çözmek amacıyla hazırlanan Sis Dağı Sel Kapanı Projesi’nde saha incelemeleri gerçekleştirildi. Eynesil, Görele ve Ören’i kapsayan dev yatırımın tamamlanmasıyla 31 köy ve bir beldenin su ihtiyacının karşılanması hedefleniyor.
24.05.2026
Giresun’da yıllardır gündemde olan içme suyu sorunu için hayati öneme sahip İkisu Projesi’nde yeni bir aşamaya geçildi. İlk etap inşaat sözleşmesinin imzalanmasıyla birlikte şehirde su altyapısında köklü bir dönüşümün kapısı aralandı.
11.04.2026
Giresun Belediyesi’nin başlattığı içme suyu projesiyle şehir genelinde eski borular değiştiriliyor. İlk etapta Teyyaredüzü’nde başlayan çalışmalar, altyapıda köklü bir dönüşümün sinyalini veriyor.
04.04.2026
Eynesil’de içme suyu altyapısı için önemli bir adım atıldı. Belediye Başkanı Barış Güdük, başlatılan çalışmalarla ilçede kesintisiz ve sağlıklı su temininin hedeflendiğini açıkladı.
25.03.2026
Eynesil’in Ören Beldesi’nde özellikle yaz aylarında yaşanan su kesintilerine çözüm olacak önemli bir altyapı yatırımı hayata geçiriliyor. Yapımı süren 500 ton kapasiteli içme suyu deposunun tamamlanmasıyla birlikte beldede su hizmetinin daha kesintisiz hale gelmesi hedefleniyor.
15.03.2026
Giresun Belediyesi, küresel iklim değişikliği ve azalan yağışlara bağlı oluşabilecek su sıkıntılarına karşı altyapı yatırımlarını hızlandırdı. Aksu Havzası’nda açılan yeni içme suyu kuyusuyla kentin su güvenliğinin güçlendirilmesi hedefleniyor.
15.03.2026
Bulancak Belediyesi, ilçede içme suyu altyapısını güçlendirmek amacıyla mahallelerde kapsamlı bir yenileme çalışması yürütüyor. BULASKİ ekipleri tarafından sürdürülen çalışmalarla eskiyen su hatları modern sistemlerle değiştirilerek vatandaşların daha sağlıklı ve kesintisiz suya ulaşması hedefleniyor.
13.03.2026
Giresun İl Özel İdaresi, köylerde içme suyu sorununu çözmek için başlattığı su seferberliği kapsamında 12 projeden 7’sini tamamladı. Yaklaşık 7 milyon liralık yatırımla kırsalda kesintisiz ve sağlıklı su hedefleniyor.
02.03.2026