Türkiye’nin fındık başkenti Giresun’da üreticiler, yeni sezon hazırlıkları kapsamında bahçelere girdi. Hasat dönemine sayılı haftalar kala başlayan çalışmalar kapsamında yabani otlar temizlenirken, bahçelerin bakım ve düzenleme işlemleri de sürdürülüyor. Üreticiler, hasat döneminde daha rahat çalışma imkanı sağlamak ve ürün kaybını önlemek amacıyla bahçelerde kapsamlı temizlik gerçekleştiriyor. Kent genelinde birçok üretici...