kaymakamlar

Giresun’da görev yapan üç kaymakamın yeni görevlere atanmasının ardından Vali Mustafa Koç, kaymakamları makamında kabul ederek başarı belgeleriyle ödüllendirdi. Görüşmede, kentte yürüttükleri hizmetler dolayısıyla teşekkür edildi.
10.06.2026
Giresun Valisi Mustafa Koç, göreve başlaması dolayısıyla kendisine yönelik gerçekleştirilen hayırlı olsun ziyaretlerini dün de kabul etmeyi sürdürdü. Gün boyu devam eden programda mülki amirler, sivil toplum kuruluşu temsilcileri ve medya mensupları Valilik makamında ağırlandı.
24.01.2026
Giresun Valiliğinde KÖYDES ve güvenlik toplantısı
20.10.2024