Nizamiye

Göreve başladığında vatandaşlarla iç içe olacağını söyleyen Giresun Valisi Mustafa Koç, Nizamiye Mahallesi'nde esnaf ve vatandaşlarla bir araya gelerek çay eşliğinde sohbet etti.
22.06.2026