Adana
Adıyaman
Afyon
Ağrı
Aksaray
Amasya
Ankara
Antalya
Ardahan
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bartın
Batman
Bayburt
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Düzce
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Iğdır
Isparta
İstanbul
İzmir
Kahramanmaraş
Karabük
Karaman
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırıkkale
Kırklareli
Kırşehir
Kilis
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Mardin
Mersin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Osmaniye
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Şanlıurfa
Şırnak
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Uşak
Van
Yalova
Yozgat
Zonguldak
52 Orduspor FK Başkanı Şükrü Bodur, hafta sonu oynanan karşılaşmada gösterilen misafirperverlik nedeniyle Bulancak Belediye Başkanı Necmi Sıbıç’a ve 1926 Bulancakspor Yönetimi’ne teşekkür etti.
TFF 3. Lig’de oynanan Orduspor 1967 – Giresunspor mücadelesinde, yeşil beyazlı taraftarlar deplasmanda da takımlarının yanında oldu. 90 dakika boyunca susmayan tribün desteği, futbolculara büyük moral verdi.
Nesine 3. Lig 4. hafta mücadelesinde 1926 Bulancakspor, kendi sahasında 52 Orduspor FK ile oynadığı zorlu karşılaşmadan 2-2’lik beraberlikle ayrıldı. Tribünleri dolduran taraftarlar, kırmızı-beyazlıların mücadeleci futboluna alkış tuttu.
1926 Bulancakspor, 27 Eylül Cumartesi günü sahasında 52 Orduspor FK ile karşı karşıya gelecek. Bulancak İlçe Stadı’nda saat 14.00’te başlayacak mücadele, Karadeniz futbolunun iki köklü temsilcisini karşı karşıya getirecek.
Hafta sonu deplasmanda Orduspor 1967 ile karşılaşacak olan Giresunspor, teknik direktör Mustafa İşçelebi yönetiminde hazırlıklarını sürdürdü. Çotanaklar, derbiye yüksek tempo ve moralle hazırlanıyor.