Adana
Adıyaman
Afyon
Ağrı
Aksaray
Amasya
Ankara
Antalya
Ardahan
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bartın
Batman
Bayburt
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Düzce
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Iğdır
Isparta
İstanbul
İzmir
Kahramanmaraş
Karabük
Karaman
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırıkkale
Kırklareli
Kırşehir
Kilis
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Mardin
Mersin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Osmaniye
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Şanlıurfa
Şırnak
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Uşak
Van
Yalova
Yozgat
Zonguldak
Giresun’un Görele ilçesinde özel eğitim öğrencisi 9 yaşındaki Ulaş Topal’ın açtığı ilk resim sergisi büyük ilgi gördü. Küçük yaşına rağmen hayal dünyasını tuvale yansıtan Ulaş, sergiyi gezenlerden tam not aldı.
Görele Gençlik Merkezi, 23 Nisan Çocuk Bayramı haftasında genç ressamların ilk sergisine ev sahipliği yaptı. Resim Öğretmeni Pınar Cücen rehberliğinde eğitim alan 65 çocuk ve genç, hayal dünyalarını tuvallere taşıyarak sanatseverlerle buluştu.
Giresun’da sanat etkinliği olarak öne çıkan “Zihnimin Küçük Odalarında” sergisi, 25 Nisan’da kapılarını açıyor. Farklı disiplinlerden 14 sanatçıyı bir araya getiren sergi, izleyiciye çok katmanlı bir deneyim sunmayı hedefliyor.
Devlet Resim ve Heykel Yarışması’nda Giresun Üniversitesi Görele Güzel Sanatlar Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Erol Murat Yıldız, özgün baskıresim dalında önemli bir başarı elde etti. Yıldız, “İsimsiz” adlı eseriyle sergileme ödülüne layık görüldü.
Giresun’un Yağlıdere ilçesinden çıkan küçük bir yetenek, katıldığı ulusal yarışmada elde ettiği birincilikle büyük bir başarıya imza attı. Zeynep Sare Bayram, resim alanındaki başarısıyla dikkatleri üzerine çekti.
Giresun’un Çanakçı ilçesinden çıkan ressam Merve Gül Kasım, ArtAnkara Uluslararası Çağdaş Sanat Fuarı’nda sergilenen eserleriyle sanatseverlerin beğenisini topladı. Özellikle doğa temalı çalışmaları dikkat çekti.
Giresunlu resim öğretmeni Gökhan Memiş, Milli Eğitim Bakanlığı tarafından düzenlenen ulusal resim yarışmasında Türkiye ikincisi olarak önemli bir başarıya imza attı. Başarı, Giresun eğitim camiasında büyük sevinçle karşılandı.
Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, Şehit İsmail Bay Halk Eğitim Merkezi'nin Can Akengin Sanat Galerisi'nde açtığı yılsonu resim sergisini gezdi. Emekle hazırlanan 102 eseri inceledi, sanatın ve öğrenmenin yanında olduklarını vurguladı.