sosyaltesis

Keşap Belediyesi tarafından yapımı tamamlanan Ali Bayramoğlu Sosyal Tesisi düzenlenen törenle hizmete açıldı. Yaklaşık 10 milyon liralık yatırımla hayata geçirilen tesisin ilçenin sosyal yaşamına önemli katkı sunması bekleniyor.
25.05.2026
Bulancak’ın Kovanlık Belde Belediyesi, Paşakonağı Yaylası’nda bölge halkı ve ziyaretçiler için konforlu konaklama ile yöresel lezzetleri bir arada sunan Kovanlık Belediyesi Sosyal Tesislerini hizmete açtı.
13.08.2025
Üçüncü muhtarlar meclisi gerçekleştirildi. Başkan Köse, sorunların çözümünde kararlılık mesajı verdi.
04.07.2025
Spor alanları, sosyal tesisler ve sahil düzenlemesi tamamlanmak üzere…
26.06.2025
Başkan Ayyıldız: “Gecemiz, gündüzümüz, ömrümüz Piraziz”
03.04.2025