Adana
Adıyaman
Afyon
Ağrı
Aksaray
Amasya
Ankara
Antalya
Ardahan
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bartın
Batman
Bayburt
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Düzce
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Iğdır
Isparta
İstanbul
İzmir
Kahramanmaraş
Karabük
Karaman
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırıkkale
Kırklareli
Kırşehir
Kilis
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Mardin
Mersin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Osmaniye
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Şanlıurfa
Şırnak
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Uşak
Van
Yalova
Yozgat
Zonguldak
Giresun İl Özel İdaresi, köylerin içme suyu sorunlarını çözmeye yönelik çalışmalarını Şebinkarahisar’da da sürdürüyor. İlçedeki köylerde talep edilen içme suyu depoları yenilenerek hizmete alındı.
Giresun’un su sorunlarını çözmek amacıyla Batlama Vadisi'nde yapılacak olan Tatlısu Göleti, 2025 yatırım programına alındı. Proje, yaklaşık 225 milyon TL maliyetle hayata geçirilecek.
4 milyar 600 milyon TL bütçeli dev içme suyu projesi, 2025 yatırım programına alındı. Proje, Giresun ve çevresinin uzun vadeli su sorununu ortadan kaldıracak.
CHP Giresun Milletvekili Elvan Işık Gezmiş, Giresun’un pek çok bölgesinde içme suyu sorunları yaşandığını belirterek, hükümeti bu sorunu acilen çözmeye çağırdı.
Cumhuriyet Halk Partisi Merkez İlçe Başkanı Av. Murat Bektaş, köylerde yaşanan su problemlerine dikkat çekerek, özellikle yaz aylarında nüfusun artmasıyla suya olan ihtiyacın da arttığını vurguladı.