Adana
Adıyaman
Afyon
Ağrı
Aksaray
Amasya
Ankara
Antalya
Ardahan
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bartın
Batman
Bayburt
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Düzce
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Iğdır
Isparta
İstanbul
İzmir
Kahramanmaraş
Karabük
Karaman
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırıkkale
Kırklareli
Kırşehir
Kilis
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Mardin
Mersin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Osmaniye
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Şanlıurfa
Şırnak
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Uşak
Van
Yalova
Yozgat
Zonguldak
TFF 3. Lig’de sezonun son haftasında Giresun temsilcileri sahaya son kez çıkıyor. Giresunspor ve 1926 Bulancakspor, profesyonel liglere aynı gün veda edecek.
Giresun temsilcisi 1926 Bulancakspor için “küme düşme” gerçeği ağır oldu. 100. yılında profesyonel ligde kalma hedefiyle başlayan sezon, büyük bir hayal kırıklığıyla sona erdi. İlçede derin bir üzüntü hakim.
1926 Bulancakspor’un sahasında aldığı galibiyet umutları diri tutmaya yetmedi. Amasyaspor’un kazandığı kritik maç sonrası temsilcimiz, son haftaya girilmeden profesyonel lige veda etti.
Giresunspor, Zonguldak deplasmanında golsüz eşitlikle sahadan ayrılarak hanesine bir puan yazdırdı. Sert geçen mücadelede savunma disiplini ön plana çıkarken, temsilcimiz deplasmanda kaybetmeme serisini sürdürdü.
Giresunspor ve 1926 Bulancakspor’un küme düşmesiyle Giresun, yaklaşık 60 yıl sonra profesyonel liglerde temsilcisiz kaldı. Şehir futbolunda tarihi bir kırılma yaşanırken, gözler artık Bölgesel Amatör Lig’e çevrildi.
Giresunspor, 12 Nisan Pazar günü deplasmanda oynayacağı kritik Zonguldakspor karşılaşması öncesi yol ve kamp programını netleştirdi. Yeşil-beyazlı ekip, maç öncesi hazırlıklarını Zonguldak’ta sürdürecek.
TFF 3. Lig’de Giresunspor için hayati önem taşıyan karşılaşmada beklenen sonuç gelmedi. 52 Orduspor karşısında erken gelen gole yanıt veremeyen Yeşil Beyazlılar, sahadan puansız ayrılarak taraftarını üzdü.
TFF 3. Lig’de kritik mücadelede 1926 Bulancakspor, deplasmanda öne geçtiği karşılaşmadan puansız ayrıldı. Yozgat Belediyesi Bozokspor karşısında alınan bu mağlubiyet, düşme hattındaki tabloyu daha da zorlaştırdı.
TFF 3. Lig’de zor günler geçiren Giresunspor, ligde kalma umutlarını son haftalara taşırken, 52 Orduspor maçıyla birlikte sezonun en kritik sürecine giriyor. Yeşil-beyazlı ekip için her puan artık hayati önem taşıyor.
1926 Bulancakspor, kümede kalma yolunda büyük önem taşıyan karşılaşmada deplasmanda Çayelispor’u mağlup ederek moral buldu. Mehmet Birinci yönetimindeki kırmızı-beyazlı ekip, kritik 90 dakikadan 3 puanla ayrılarak ligde rahat bir nefes aldı.
TFF 3. Lig 3. Grup’ta mücadele eden Giresunspor ve 1926 Bulancakspor, hafta sonu oynayacakları kritik karşılaşmaların hazırlıklarını sürdürüyor. İki temsilcimiz de sahaya galibiyet hedefiyle çıkmaya hazırlanıyor.