Açık Mod
Koyu Mod
Sistem Modu

Uluslararası Bozcaada Yarı Maratonu’nda yarışan Giresun Maraton Kulübü sporcusu Tuğba Akın, 10,5 kilometrelik parkuru ikinci sırada tamamlayarak gümüş madalyanın sahibi oldu. Başarılı sporcu, elde ettiği dereceyle Giresun’a büyük gurur yaşattı.

Çanakkale’nin Bozcaada ilçesinde düzenlenen Uluslararası Bozcaada Yarı Maratonu, bu yıl da yoğun katılımla gerçekleştirildi. Bozcaada’nın eşsiz atmosferinde koşulan organizasyonda 1300 sporcu mücadele etti.
Çanakkale Valiliği, Çanakkale Belediyesi, Bozcaada Kaymakamlığı, Bozcaada Belediyesi, Türkiye Atletizm Federasyonu ve çeşitli kurumların destekleriyle düzenlenen organizasyonda Giresun Maraton Kulübü sporcusu Tuğba Akın önemli bir başarıya imza attı.
ZORLU PARKURDA KÜRSÜYE ÇIKTI
Maraton kapsamında gerçekleştirilen 10,5 kilometrelik yarışta mücadele eden Tuğba Akın, zorlu ve engebeli parkuru 50 dakika 02 saniyede tamamladı.
Başarılı sporcu bu derecesiyle Genel Kadınlar Kategorisi’nde ikinci olarak gümüş madalya kazandı ve kürsüye çıkma başarısı gösterdi.

KULÜPTEN TEBRİK MESAJI
Giresun Maraton Kulübü tarafından yapılan açıklamada, Tuğba Akın’ın gösterdiği performansın gurur verici olduğu belirtilerek şu ifadelere yer verildi:
“Zorlu parkurda gösterdiği azim, disiplin ve başarılı performansıyla bizleri gururlandıran sporcumuzu yürekten kutluyor, başarılarının artarak devam etmesini diliyoruz.”
Kulüp açıklamasında ayrıca organizasyonda mücadele eden diğer sporcular da tebrik edilirken, yarışmanın düzenlenmesinde emeği bulunan kurum ve kuruluşlara teşekkür edildi.
Tuğba Akın’ın elde ettiği derece, Giresun spor camiasında da memnuniyetle karşılandı.
2