Açık Mod
Koyu Mod
Sistem Modu

Giresun Valisi Mustafa Koç, Duroğlu Beldesi’nde gerçekleştirdiği ziyaretlerde belediye çalışmaları hakkında bilgi aldı, ardından esnaf ve vatandaşlarla bir araya gelerek talep ve önerileri dinledi.

Giresun Valisi Mustafa Koç, Duroğlu Belediye Başkanı Halil Çetin’i makamında ziyaret etti. Gerçekleşen ziyarette beldede yürütülen çalışmalar, devam eden yatırımlar ve planlanan projeler ele alındı.

Vali Koç, Duroğlu’nun gelişimine yönelik yürütülen hizmetler hakkında Belediye Başkanı Halil Çetin’den bilgi alırken, belediye çalışmalarında başarılar diledi. Başkan Çetin’e misafirperverliğinden dolayı teşekkür eden Koç, kamu kurumları ile yerel yönetimler arasındaki iş birliğinin önemine dikkat çekti.

ESNAF VE VATANDAŞLARLA BULUŞTU
Belediye ziyaretinin ardından Duroğlu Beldesi’nde esnaf ziyaretlerinde bulunan Vali Mustafa Koç, iş yerlerini tek tek gezerek esnafa hayırlı ve bereketli kazançlar temennisinde bulundu.
Vatandaşlarla da bir araya gelen Koç, bir süre sohbet ederek talep ve önerileri dinledi. Devletin vatandaşla güçlü iletişim içinde olmasının önemine vurgu yapan Koç, sorunların yerinde tespit edilmesi ve çözüm üretilmesi adına bu tür ziyaretleri önemsediklerini ifade etti.

VATANDAŞ ODAKLI HİZMET VURGUSU
Vali Koç, vatandaş odaklı hizmet anlayışıyla her zaman hemşehrilerinin yanında olmaya devam edeceklerini belirterek, kamu hizmetlerinin etkin ve verimli şekilde yürütülmesi için sahada olmaya devam edeceklerini söyledi.
Ziyaretler sırasında vatandaşlar da Vali Koç’a ilgisinden dolayı teşekkür etti.
2