Başkan Sıbıç öğrencilerin heyecanını paylaştı

Bulancak Belediye Başkanı Necmi Sıbıç, YKS heyecanı yaşayan öğrencileri ve ailelerini sınav gününde yalnız bırakmadı. Sınav merkezlerini ziyaret eden Sıbıç, öğrencilere başarı dilerken velilere de belediye tarafından kurulan ikram stantlarıyla destek verildi.

Başkan Sıbıç öğrencilerin heyecanını paylaştı

Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) nedeniyle Bulancak’ta sınav merkezlerinde yoğun bir heyecan yaşanırken, Bulancak Belediye Başkanı Necmi Sıbıç da öğrencilerin ve ailelerin yanında oldu.

Sınav merkezlerini ziyaret eden Başkan Sıbıç, üniversite hayali kuran gençlerle bir araya gelerek başarı dileklerini iletti. Velilerle de sohbet eden Sıbıç, sınav sürecinin hem öğrenciler hem de aileler açısından önemli bir dönem olduğunu söyledi.

VELİLERE İKRAM DESTEĞİ

Bulancak Belediyesi tarafından sınav merkezleri önünde kurulan ikram stantlarında velilere çeşitli ikramlarda bulunuldu. Sınav süresince ailelerin bekleyişini daha rahat geçirmesi amacıyla hazırlanan stantlar vatandaşlardan da ilgi gördü.

Konuya ilişkin değerlendirmede bulunan Başkan Sıbıç, öğrencilerin heyecanını paylaştıklarını belirterek, “Bugün üniversite hayali kuran gençlerimizin heyecanına ve ailelerimizin umutlarına ortak olduk. İkram stantlarımızla da velilerimize küçük bir destek sunmaya çalıştık” dedi.

GELECEKLERİ İÇİN BAŞARI DİLEDİ

Sınavın hayatın tek belirleyicisi olmadığını vurgulayan Sıbıç, öğrencilerin emeklerinin karşılığını almasını temenni ederek tüm adaylara başarılar diledi.

Başkan Sıbıç, gençlerin gönüllerindeki üniversitelere yerleşmelerini dileyerek eğitim yolculuklarında her zaman yanlarında olmaya devam edeceklerini ifade etti.

 


2
Bir Yorum Yazın
Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.