Bulancak Belediye Başkanı Necmi Sıbıç, YKS heyecanı yaşayan öğrencileri ve ailelerini sınav gününde yalnız bırakmadı. Sınav merkezlerini ziyaret eden Sıbıç, öğrencilere başarı dilerken velilere de belediye tarafından kurulan ikram stantlarıyla destek verildi.