Açık Mod
Koyu Mod
Sistem Modu

Göreve başladığında vatandaşlarla iç içe olacağını söyleyen Giresun Valisi Mustafa Koç, Nizamiye Mahallesi’nde esnaf ve vatandaşlarla bir araya gelerek çay eşliğinde sohbet etti.

Giresun Valisi Mustafa Koç, göreve başladığı ilk günlerde verdiği “Beni halkın arasında göreceksiniz” mesajını hayata geçirmeyi sürdürüyor. Vali Koç, Nizamiye Mahallesi’ni ziyaret ederek esnaf ve vatandaşlarla buluştu.
Mahallede bulunan bir çay ocağında vatandaşlarla bir araya gelen Koç, samimi bir ortamda sohbet ederek talep ve önerileri dinledi. Esnafın ve mahalle sakinlerinin görüşlerini alan Koç, gündeme ilişkin konularda da değerlendirmelerde bulundu.
TALEP VE ÖNERİLERİ DİNLEDİ
Ziyaret sırasında vatandaşların sorunlarını ve beklentilerini dinleyen Vali Koç, kamu hizmetlerinin daha etkin yürütülmesi adına sahadaki görüşlerin önemli olduğunu ifade etti.
Mahalle sakinleri de Vali Koç’un ziyaretinden duydukları memnuniyeti dile getirerek çeşitli konulardaki taleplerini aktardı.
“DEVLET HER ZAMAN MİLLETİN YANINDA”
Gösterilen ilgi ve misafirperverlik için vatandaşlara teşekkür eden Vali Mustafa Koç, devletin her zaman milletin yanında olduğunu vurguladı.
Esnafa hayırlı ve bereketli kazançlar dileyen Koç, vatandaşlara teşekkür ederek çalışmalarında kolaylıklar temennisinde bulundu.
2