67 bin öğrenci yaz tatiline “Merhaba” dedi

Giresun genelinde 2025-2026 eğitim öğretim yılı, düzenlenen coşkulu törenlerle sona erdi. 407 okulda eğitim gören 67 bin 656 öğrenci ve 6 bin 204 öğretmen, yoğun geçen bir dönemin ardından yaz tatiline adım atmanın mutluluğunu yaşadı.

67 bin öğrenci yaz tatiline “Merhaba” dedi

8 Eylül 2025 tarihinde başlayan eğitim maratonu, bugün itibarıyla tüm yurtta olduğu gibi Giresun’da da başarıyla noktalandı. Binlerce öğrenci karnelerini alarak öğretmenleri ve arkadaşlarıyla vedalaşırken, kent genelinde tatil heyecanı doruğa çıktı.

TOBB ABACIBÜKÜ İLKOKULU’NDA PROTOKOL HEYECANI

Eğitim yılının son günü dolayısıyla Giresun merkezde yer alan TOBB Abacıbükü İlkokulu’nda resmi bir karne töreni gerçekleştirildi. Törene Vali Yardımcısı Mehmet Fatih Yakınoğlu ve İl Milli Eğitim Müdürü Özgür Tokgöz katılarak sınıfları ziyaret etti.

Vali Yardımcısı Yakınoğlu, il genelindeki öğrenci dağılımına dikkat çekerek; okul öncesinde 8 bin 424, ilkokullarda 18 bin 757, ortaokullarda 19 bin 118 ve ortaöğretim kurumlarında 18 bin 864 öğrencinin eğitim gördüğünü belirtti. Eğitim sürecinin öğretmen, öğrenci ve veliden oluşan bir sacayağı olduğunu ifade eden Yakınoğlu, başarının ancak bu üç unsurun uyum içinde çalışmasıyla mümkün olabileceğini vurguladı.

BAŞKAN KÖSE GEDİKKAYA’DA ÖĞRENCİLERLE BULUŞTU

Gedikkaya İlkokulu ve Ortaokulu’nda düzenlenen törene katılan Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, öğrencilerin karne sevincine ortak oldu. İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Ağabey Tanış’ın da eşlik ettiği etkinlikte, minik öğrencilerle yakından ilgilenen Başkan Köse, çocukların gelecek hedeflerini dinledi. Köse, eğitimin bir toplumun geleceğini şekillendiren en temel unsur olduğunu belirterek, belediye olarak her zaman öğrencilerin ve eğitim camiasının yanında olacaklarının sözünü verdi. Öğrencilere “bol bol kitap okuyun” tavsiyesinde bulunan Köse, samimi diyaloğuyla çocukların gönlünü fethetti.

MÜDÜR TOKGÖZ’DEN EĞİTİM CAMİASINA VEFA MESAJI

Karne günü dolayısıyla bir mesaj yayımlayan İl Milli Eğitim Müdürü Özgür Tokgöz, bir yılı daha başarıyla geride bırakmanın gururunu yaşadıklarını ifade etti. Öğrencilere seslenen Tokgöz, “Aldığınız karne, uzun eğitim yolculuğunuzun yalnızca bir durağıdır. Bu belge; emeğinizin ve azminizin bir yansımasıdır. Tatili sadece dinlenme değil, kendinizi geliştirme fırsatı olarak görün” dedi.

Öğretmenlere ise, “Yıl boyunca arıların kovanlarına bal taşıması gibi sınıflarınıza bilgi taşıdınız” ifadeleriyle seslenen Tokgöz, eğitim camiasının fedakarlığına dikkat çekti. Tokgöz, özellikle mesleğe veda eden emekli öğretmenlere özverili hizmetleri için teşekkür ederek huzurlu bir emeklilik diledi.

Törenler, öğrencilerin karne sevinci ve velilerin öğretmenlere çiçek takdimi ile son bulurken, Giresun genelindeki tüm okullar yaz tatili sessizliğine büründü.

 

 


2
Bir Yorum Yazın
Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.