Ali Murat Yılmaz Kent Konseyi Genel Sekreterliği görevine seçildi

Giresun Kent Konseyi Yürütme Kurulu tarafından gerçekleştirilen seçim sonucunda, konseyin yeni genel sekreteri Ali Murat Yılmaz oldu.

Ali Murat Yılmaz Kent Konseyi Genel Sekreterliği görevine seçildi

Kent Konseyleri Yönetmeliği uyarınca yürütülen süreçte, Belediye Başkanı Fuat Köse tarafından kurula sunulan üç aday arasından yapılan oylama neticesinde Yılmaz ismi öne çıktı. Bu atama ile birlikte konseyin idari işleyişi ve projelerin koordinasyonu konusunda yeni bir yapılanma dönemi başlamış oldu.

KOORDİNASYON VE ORTAK AKIL VURGUSU

Yeni görevinde Kent Konseyi’nin meclisler ve çalışma grupları arasındaki iletişimi güçlendirmesi beklenen Ali Murat Yılmaz, kentin ortak akıl anlayışıyla yürütülecek faaliyetlerinde kilit rol oynayacak. Yılmaz’ın yürütme kuruluna sağlayacağı destekle, Giresun’un sosyal ve demokratik vizyonuna katkı sunacak projelerin daha etkin hayata geçirilmesi hedefleniyor.

YILMAZ’DAN TEŞEKKÜR MESAJI

Seçim sonrası açıklama yapan Genel Sekreter Ali Murat Yılmaz, kendisine güven duyan Belediye Başkanı Fuat Köse’ye ve Yürütme Kurulu üyelerine teşekkürlerini iletti. Giresun’un kültürel ve toplumsal gelişimini önceleyen bir hizmet anlayışıyla hareket edeceğini belirten Yılmaz, katılımcı demokrasi ilkeleri doğrultusunda şeffaf ve kapsayıcı bir çalışma dönemi yürüteceğinin altını çizdi.

 

 


2
Bir Yorum Yazın
Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.