Açık Mod
Koyu Mod
Sistem Modu

Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, av yasağının bu gece itibarıyla sona ereceğini hatırlatarak balıkçılara “bol ürünlü, kazasız, belasız” bir sezon diledi; deniz emekçilerinin hem sofralara bereket taşıdığını hem de şehir ekonomisine ciddi katkı sağladığını vurguladı.

Başkan Köse, Giresun’un denizle bütünleşmiş bir şehir olduğuna dikkat çekerek, sezonla birlikte balıkçı barınakları ve tezgâhlarda yeniden hareketli günlerin yaşanacağını ifade etti. Tüm balıkçılara işlerinde kolaylık ve bereket temennisinde bulundu.
EKONOMİK KATKI VURGUSU
Köse, “Balıkçılarımız denizlerimizin emektarlarıdır. Onların alın teri hem soframıza bereket getiriyor hem de şehrimizin ekonomisine büyük katkı sağlıyor” diyerek yeni dönemin bereketli geçmesi dileğini yineledi. Sezonun güvenli ve verimli geçmesi için kurallara riayet edilmesi çağrısında bulunurken, balıkçı esnafına ve tüm deniz emekçilerine hayırlı sezonlar diledi.
Giresun Belediyesi Basın İletişim Bürosu, basın mensuplarına bilgilendirme notunda irtibat için “belediyegiresun@gmail.com / 444 4 028 – 1428” numaralarını paylaştı ve “İyi çalışmalar dileriz” mesajını iletti.
2