Başvurular 1 Eylül’de başladı

Giresun İl Tarım ve Orman Müdürlüğü, 2025 yılı arıcılık desteklemeleri için başvuru sürecinin başladığını açıkladı.

Başvurular 1 Eylül’de başladı

Yapılan açıklamaya göre, birlik üyesi arı yetiştiricileri tarımsal amaçlı örgütlere, üye olmayan yetiştiriciler ise arılarının bulunduğu İl veya İlçe Tarım ve Orman Müdürlüklerine başvuru yapacak. Başvurular 01 Eylül 2025 – 07 Kasım 2025 tarihleri arasında kabul edilecek.

DETAYLI BİLGİ İÇİN ADRESLER
Arıcılık desteğiyle ilgili ayrıntılı bilgi almak isteyen yetiştiriciler, Giresun merkezde Hayvan Sağlığı ve Yetiştiriciliği Şube Müdürlüğü’ne, ilçelerde ise Tarım ve Orman İlçe Müdürlüklerine müracaat edebilecek.

 


2