Açık Mod
Koyu Mod
Sistem Modu

Giresun Gazeteciler Cemiyeti Başkanlığına yeniden seçilen Bekir Bayram ve yönetim kurulu üyeleri, Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse’yi ziyaret etti. Ziyarette kent gündemi ve yerel basının çalışmaları üzerine görüş alışverişinde bulunuldu.

Giresun Gazeteciler Cemiyeti’nin gerçekleştirilen genel kurulunda yeniden başkanlığa seçilen Bekir Bayram ile yönetim kurulu üyeleri, Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse’yi makamında ziyaret etti.
Samimi bir ortamda gerçekleşen ziyarette, Giresun’un güncel meseleleri, yerel basının çalışmaları ve kent adına yürütülebilecek projeler üzerine değerlendirmelerde bulunuldu.
KÖSE’DEN BAŞARI MESAJI
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Belediye Başkanı Fuat Köse, basının toplumun doğru bilgilendirilmesindeki önemine dikkat çekti.
Köse yaptığı açıklamada, “Basın mesleğinin değerli temsilcileriyle Giresun’umuza dair verimli bir sohbet gerçekleştirdik. Ziyaretleri için kendilerine teşekkür ediyor, Giresun basınına katkı sunmaya devam edecekleri çalışmalarında başarılar diliyorum.” ifadelerini kullandı.
Giresun Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Bekir Bayram ve yönetim kurulu üyeleri de misafirperverliği nedeniyle Başkan Köse’ye teşekkür ederek, yerel basının güçlenmesi ve Giresun’un tanıtımına katkı sunulması adına çalışmalarını sürdüreceklerini belirtti.
2