Açık Mod
Koyu Mod
Sistem Modu

Giresun Belediyesi, kent genelindeki ulaşım ağını daha güvenli ve modern bir yapıya kavuşturmak amacıyla başlattığı sıcak asfalt çalışmalarını hız kesmeden sürdürüyor.

Başkan Fuat Köse’nin talimatıyla start alan çalışma takvimi, özellikle altyapısı yıpranan ve ulaşımda aksaklık yaşanan bölgelere yoğunlaşıyor. Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri, saha analizleri neticesinde belirlenen noktalarda eş zamanlı olarak asfalt serimi gerçekleştirerek şehrin çehresini yeniliyor.

ÇALIŞMALAR BEŞ NOKTADA YOĞUNLAŞTI
Şehrin farklı mahallelerinde sürdürülen hummalı faaliyetler kapsamında Çıtlakkale Mahallesi sahil yolu, Kavaklar Mahallesi Sıraselviler ve Kavaklar Caddeleri ile Büyük Sanayi Sitesi ve Teyyaredüzü Mahallesi Mollaoğlu Sokak modern asfaltla buluşturuluyor. Hava şartlarının elverdiği sürece mesai mefhumu gözetmeden devam eden işlemler, ulaşımda konforu artırmayı hedefliyor. Planlı bir şekilde ilerleyen süreçte, öncelik en sorunlu bölgelere verilerek vatandaşların günlük yaşantısındaki aksamaların önüne geçilmesi planlanıyor.

BAŞKAN KÖSE SAHADA İNCELEMELERDE BULUNDU
Asfalt çalışmalarını yerinde denetleyen ve ekiplerden sürekli bilgi alan Belediye Başkanı Fuat Köse, kentin altyapısını güçlendirme kararlılığında olduklarını vurguladı. Vatandaşlara verilen sözlerin tutulduğunu belirten Köse, daha güvenli yollar inşa etmek adına program dahilinde hareket ettiklerini kaydetti. Mahalle sakinleri ise yıllardır yaşanan ulaşım sıkıntılarının kısa sürede çözüme kavuşturulmasından duydukları memnuniyeti dile getirerek belediye yönetimine teşekkür etti.

2