Açık Mod
Koyu Mod
Sistem Modu

Hizmet-İş Sendikası Giresun Şube Başkanı Abdullah Kaygusuz, Giresun Belediyesi’ne bağlı Giresun Güvenlik Şirketi çalışanlarının birikmiş ikramiye ve fazla mesai ücretlerinin ödenmesi çağrısında bulundu. Kaygusuz, çalışanların artan hayat pahalılığı karşısında ciddi mağduriyet yaşadığını söyledi.

Hizmet-İş Sendikası Giresun Şube Başkanı Abdullah Kaygusuz, yaptığı yazılı açıklamada Giresun Belediyesi bünyesinde görev yapan Giresun Güvenlik Şirketi çalışanlarının uzun süredir ikramiye ve fazla mesai ücretlerini alamadığını belirtti.
Kaygusuz, yaşanan gecikmelerin işçiler ve aileleri üzerinde önemli ekonomik sorunlara yol açtığını ifade ederek, sendika ile belediye yönetimi arasında konuyla ilgili görüşmeler gerçekleştirildiğini söyledi.
İŞÇİLERİN HAKLARINA VURGU
Belediye yönetimiyle yapılan görüşmelerde çalışanların yaşadığı geçim sıkıntısının ve artan yaşam maliyetlerinin gündeme getirildiğini belirten Kaygusuz, belediye yönetiminin ise ödemelerin yapılamamasına gerekçe olarak kurumun mali imkânsızlıklarını gösterdiğini aktardı.
Kaygusuz, belediye hizmetlerinin sürdürülmesinin önemine dikkat çekerken, bu hizmetlerin emekçilerin özverili çalışmalarıyla yürütüldüğünü ve çalışanların da yaşamlarını sürdürebilmek için ücretlerine ihtiyaç duyduğunu ifade etti.
BELEDİYE YÖNETİMİNE ÇAĞRI
Çalışanların önemli bir bölümünün temel ihtiyaçlarını karşılamakta zorlandığını belirten Kaygusuz, ikramiye ve fazla mesai ücretlerinin işçilerin yasal ve kazanılmış hakları olduğunu vurguladı.
Giresun Belediyesi yönetimine çağrıda bulunan Kaygusuz, birikmiş alacakların ödenmesi için gerekli adımların atılmasını ve işçilerin emeğinin karşılığını zamanında almasının sağlanmasını istedi.
Hizmet-İş Sendikası olarak çalışanların haklarının takipçisi olmaya devam edeceklerini belirten Kaygusuz, üyelerin birikmiş ücretleri ile Toplu İş Sözleşmesi kapsamında belirlenen mali ve sosyal haklarının daha fazla gecikmeden ödenmesi için mücadeleyi sürdüreceklerini kaydetti.
2