Hizmet-İş Sendikası Giresun Şube Başkanı Abdullah Kaygusuz, Giresun Belediyesi’ne bağlı Giresun Güvenlik Şirketi çalışanlarının birikmiş ikramiye ve fazla mesai ücretlerinin ödenmesi çağrısında bulundu. Kaygusuz, çalışanların artan hayat pahalılığı karşısında ciddi mağduriyet yaşadığını söyledi.