Ormanların geleceği masaya yatırıldı

Giresun Orman Bölge Müdürlüğü 2025 hedeflerini belirledi

Ormanların geleceği masaya yatırıldı

Giresun Orman Bölge Müdürlüğü, 2025 yılı faaliyetlerini değerlendirmek ve yeni dönem projelerini planlamak amacıyla geniş katılımlı bir toplantı gerçekleştirdi. Giresun Orman Bölge Müdürü Ahmet Ulukan başkanlığında düzenlenen toplantı, kurumun üst düzey yöneticilerinin bir araya geldiği önemli bir istişare platformuna dönüştü.

YÖNETİCİLER BİR ARAYA GELDİ

Toplantıya, Bölge Müdür Yardımcıları, Şube ve İşletme Müdürleri, Etüt-Proje Başmühendisi ve Fidanlık Müdürü katıldı. Katılımcılar, 2024 yılı boyunca yürütülen çalışmalar hakkında bilgi alışverişinde bulunurken, karşılaşılan zorluklar ve elde edilen başarılar da değerlendirildi.

YENİ DÖNEM PROJELERİNE ODAKLANILDI

Toplantının önemli bir bölümünde ise 2025 yılına dair hedefler, projeler ve sürdürülebilir orman yönetimine yönelik atılacak adımlar ele alındı. Giresun Orman Bölge Müdürlüğü, hem ormanların korunması hem de verimli şekilde değerlendirilmesi amacıyla yeni projeleri hayata geçirmeye hazırlanıyor.

 


2