AdemOrhan

Giresun Prof. Dr. A. İlhan Özdemir Devlet Hastanesi'nde Muharrem ayı dolayısıyla düzenlenen etkinlikte, hasta yakınları, hastalar ve sağlık çalışanlarına aşure ikram edildi. Programda birlik, beraberlik ve dayanışma mesajları verildi.
26.06.2026