Hastanede aşure ikramı yapıldı

Giresun Prof. Dr. A. İlhan Özdemir Devlet Hastanesi’nde Muharrem ayı dolayısıyla düzenlenen etkinlikte, hasta yakınları, hastalar ve sağlık çalışanlarına aşure ikram edildi. Programda birlik, beraberlik ve dayanışma mesajları verildi.

Hastanede aşure ikramı yapıldı

Giresun İl Müftülüğü ile Türkiye Diyanet Vakfı (TDV) Giresun Şubesi iş birliğinde, Giresun Prof. Dr. A. İlhan Özdemir Devlet Hastanesi Palyatif Bakım Ünitesi’nde Aşure Günü etkinliği gerçekleştirildi.

TDV Kadın Kolları Giresun Şubesi’nin koordinesinde düzenlenen programda hastanede tedavi gören hastalara, hasta yakınlarına ve sağlık çalışanlarına aşure ikramında bulunuldu.

BİRLİK VE KARDEŞLİK VURGUSU

Etkinliğe katılan Giresun İl Müftü Yardımcısı Adem Orhan, aşurenin birlik, beraberlik ve kardeşliğin önemli sembollerinden biri olduğunu belirterek, bu tür organizasyonların toplumsal dayanışmayı güçlendirdiğini ifade etti.

Programın ardından İl Müftü Yardımcısı Adem Orhan, Giresun Prof. Dr. A. İlhan Özdemir Devlet Hastanesi Başhekimi Uzm. Dr. Mehmet Korkmaz’ı ziyaret ederek hastanede yürütülen çalışmalar hakkında bilgi aldı.

Giresun İl Müftülüğü ile Türkiye Diyanet Vakfı yetkilileri, etkinliğin düzenlenmesine katkı sağlayan sağlık çalışanlarına ve organizasyonda görev alanlara teşekkür etti.

 

 

 


2
Bir Yorum Yazın
Ziyaretçi Yorumları - 0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış.