Adana
Adıyaman
Afyon
Ağrı
Aksaray
Amasya
Ankara
Antalya
Ardahan
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bartın
Batman
Bayburt
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Düzce
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Iğdır
Isparta
İstanbul
İzmir
Kahramanmaraş
Karabük
Karaman
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırıkkale
Kırklareli
Kırşehir
Kilis
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Mardin
Mersin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Osmaniye
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Şanlıurfa
Şırnak
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Uşak
Van
Yalova
Yozgat
Zonguldak
Giresun 2. Amatör Küme Büyükler Futbol Ligi’nde 2022-2023 sezonu oynanan ilk hafta maçlarıyla başladı. Açılışta Hasan Kesim anısına düzenlenen törende plaket verilirken, sahada ise Şafakspor 1954 galibiyetle öne çıktı.
Giresun basınının duayen ismi Gazeteciler Derneği Kurucu Başkanı Yusuf Zeki Akdağ, vefatının 18. yılında mezarı başında anıldı. Ailesi, meslektaşları ve sevenleri, Giresun basınına yön veren Akdağ’ı dualarla yad etti.
Giresun’da Birinci Amatör Küme’de sezonun finali niteliğindeki karşılaşmada Sahilspor, Körlimanspor’u geride bırakarak şampiyonluğa ulaştı. Müsabakayı tribünden takip eden Gençlik ve Spor İl Müdürü Muzaffer Ergün, karşılaşma sonrası düzenlenen törende kupayı takdim etti.
Giresun amatör sporuna uzun yıllar emek veren, kentin tanınmış isimlerinden Giresun Amatör Spor Kulüpleri Federasyonu eski Başkanı Mehmet Güngör’ün vefatı spor camiasında derin üzüntüye neden oldu.
Giresun Amatör Spor Kulüpleri Federasyonu (ASKF) Başkanı Sinan Işık ve Yönetim Kurulu Üyeleri, Giresunspor’u ziyaret ederek yeniden göreve gelen Kulüp Başkanı Emin Eltuğral ve ekibini tebrik etti.
Giresun İkinci Amatör Küme A Grubu’nda şampiyonluğunu 6. haftada ilan ederek sezonun en erken zirve yapan takımı olan Sahilspor, şampiyonluk kupasına sonunda kavuştu.