farkındalık yürüyüşü

Bulancak’ta Engelliler Haftası kapsamında düzenlenen farkındalık programı renkli görüntülere sahne oldu. Mehter takımı eşliğinde gerçekleştirilen yürüyüşte engelli bireyler ve aileleri toplumda farkındalık mesajı verdi.
13.05.2026
Giresun’da 10-16 Mayıs Dünya Engelliler Haftası kapsamında düzenlenen yürüyüş ve etkinliklerde toplumsal farkındalık mesajları verildi. Vali Mustafa Koç, engelli bireylerin hayatını kolaylaştırmanın herkesin ortak sorumluluğu olduğunu söyledi.
13.05.2026
Debboy mevkiinden Atatürk Meydanı’na yürüyüş yapılacak
03.12.2024