Giresun’da düzenlenen Fındık UKD Satranç Turnuvası, iki gün süren çekişmeli mücadelelerin ardından sona erdi. Farklı yaş kategorilerinde yarışan sporcular dereceye girebilmek için kıyasıya mücadele ederken, turnuva satrançseverlerden yoğun ilgi gördü.