Adana
Adıyaman
Afyon
Ağrı
Aksaray
Amasya
Ankara
Antalya
Ardahan
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bartın
Batman
Bayburt
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Düzce
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Iğdır
Isparta
İstanbul
İzmir
Kahramanmaraş
Karabük
Karaman
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırıkkale
Kırklareli
Kırşehir
Kilis
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Mardin
Mersin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Osmaniye
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Şanlıurfa
Şırnak
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Uşak
Van
Yalova
Yozgat
Zonguldak
Giresun Belediyesi Şehir Tiyatrosu ekibi, Mustafa Kemal Atatürk’ün Giresun’a gelişinin 101. yılı dolayısıyla hazırlanan “Hoş Gelişler Ola” adlı oyunu sahneledi.
Giresun Belediyesi, şehir genelinde yürüttüğü asfalt yenileme ve onarım çalışmalarına Gedikkaya Mahallesi’nde devam ediyor. 102 Nolu Sokak’ta toplam 800 metrelik asfaltlama yapılacak.
Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, 1-7 Eylül Zabıta Haftası kapsamında düzenlenen yemekte zabıta personeliyle bir araya gelerek özverili çalışmalarından dolayı teşekkür etti.
Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, A Milli Futbol Takımı’nın Gürcistan karşısında aldığı galibiyetin ardından yayımladığı mesajla millileri tebrik etti.
Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, Büyük Taarruz’un 103. yıl dönümü kapsamında Afyonkarahisar’ın Şuhut ilçesinde düzenlenen geleneksel Zafer Yürüyüşü’ne katıldı.
Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, 30 Ağustos Zafer Bayramı ve Zafer Haftası etkinlikleri kapsamında Afyonkarahisar’da bir dizi ziyaret gerçekleştirdi.
Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) tercih sonuçlarının açıklanmasının ardından Giresun’a üniversite eğitimi için gelen öğrenciler, Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse’nin sıcak mesajıyla karşılandı.
Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, 30 Ağustos Zafer Bayramı ve Zafer Haftası etkinlikleri kapsamında Anıtkabir’i ziyaret ederek Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün mozolesine çelenk sundu.
Giresun Belediyesi’nin merhum Alaaddin Gökçe anısına düzenlediği Ayak Tenisi Turnuvası, Atatürk Meydanı’nda renkli görüntüler ve büyük katılımla başladı. Belediye Başkanı Fuat Köse de sahaya inerek forma giydi.