Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, Ramazan ayı boyunca kent merkezinde esnaf ve vatandaşlarla bir araya gelmeye devam ediyor. Gün içinde ve iftar sonrası gerçekleştirilen ziyaretlerde Köse, hem esnafın taleplerini dinliyor hem de vatandaşlarla sohbet ediyor.