Giresun’da 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı ile Gençlik Haftası etkinlikleri, 19 Eylül Kapalı Spor Salonu’nda düzenlenen coşkulu törenle kutlandı. Programda gençlerin gösterileri büyük alkış alırken, Milli Mücadele ruhu ve Giresun’un kahramanlıkları bir kez daha vurgulandı.