içme suyu

Giresun İl Özel İdaresi, köy yerleşim alanlarında vatandaşların kesintisiz ve kaliteli içme suyuna erişimini sağlamak amacıyla başlattığı projelere bir yenisini ekledi.
04.11.2024
CHP Giresun Milletvekili Elvan Işık Gezmiş, Giresun’un pek çok bölgesinde içme suyu sorunları yaşandığını belirterek, hükümeti bu sorunu acilen çözmeye çağırdı.
18.10.2024
Giresun, Bulancak, Keşap, Dereli ve Duroğlu'nun 100 yıllık içme suyu ihtiyacını karşılayacak olan ’’Giresun İçme Suyu Arıtma Tesisi Projesi” için kritik bir toplantı gerçekleştirildi.
04.10.2024
Giresun İl Özel İdaresi merkeze bağlı köylerin içme suyunun çözümü için 52 milyon liralık yatırım gerçekleştirdi.
20.10.2023
Giresun Belediye Başkanı Aytekin Şenlikoğlu’nun yakinen takip ettiği projelerinden biri olan ve Giresun Merkez, iki ilçe ve bir beldenin 100 yıllık içme suyu ihtiyacını karşılayacak olan 'Giresun İçme Suyu Arıtma Tesisi Projesi’ adım adım ilerliyor.
14.03.2023