Adana
Adıyaman
Afyon
Ağrı
Aksaray
Amasya
Ankara
Antalya
Ardahan
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bartın
Batman
Bayburt
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Düzce
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Iğdır
Isparta
İstanbul
İzmir
Kahramanmaraş
Karabük
Karaman
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırıkkale
Kırklareli
Kırşehir
Kilis
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Mardin
Mersin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Osmaniye
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Şanlıurfa
Şırnak
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Uşak
Van
Yalova
Yozgat
Zonguldak
Giresun’da görev yapan üç kaymakamın yeni görevlere atanmasının ardından Vali Mustafa Koç, kaymakamları makamında kabul ederek başarı belgeleriyle ödüllendirdi. Görüşmede, kentte yürüttükleri hizmetler dolayısıyla teşekkür edildi.
Cumhurbaşkanlığı tarafından yayımlanan yeni Valiler Kararnamesi ile Giresun Valiliği’nde görev değişimi yaşandı. Resmî Gazete’de yer alan karar, şehirde yönetim nöbetinin el değiştirdiğini ortaya koydu.
Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı’nın tensipleriyle Giresun İl Tarım ve Orman Müdürü olarak atanan Mustafa Ensar Yılmaz, 28 Temmuz itibarıyla görevine başladı
Görele Belediye Başkanı Hasbi Dede, Ankara Akyurt Kaymakamlığına atanan İlçe Kaymakamı Hamit Genç’e veda ziyaretinde bulundu. Başkan Dede, Kaymakam Genç’e anlamlı bir hediye sunarak birlikte yürütülen uyumlu görev sürecine teşekkür etti.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın imzasıyla yayımlanan atama kararı doğrultusunda Giresun’da iki önemli kamu kurumunda asaleten atama gerçekleşti. Murat Cavunt ve Özgür Toksöz bundan böyle görevlerini asaleten sürdürecek.
Giresun Orman Bölge Müdür Yardımcısı İbrahim Ethem Gürsoy, Artvin Orman Bölge Müdürlüğü görevine getirildi. Gürsoy, yeni görevine önümüzdeki hafta düzenlenecek devir teslim töreniyle başlayacak.