Adana
Adıyaman
Afyon
Ağrı
Aksaray
Amasya
Ankara
Antalya
Ardahan
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bartın
Batman
Bayburt
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Düzce
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Iğdır
Isparta
İstanbul
İzmir
Kahramanmaraş
Karabük
Karaman
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırıkkale
Kırklareli
Kırşehir
Kilis
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Mardin
Mersin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Osmaniye
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Şanlıurfa
Şırnak
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Uşak
Van
Yalova
Yozgat
Zonguldak
Nesine 3. Lig’de 1926 Bulancakspor, kümede kalma umutlarını belirleyecek kritik bir karşılaşmaya çıkıyor. Trabzon’da lider Sebat Gençlikspor’a konuk olacak temsilcimiz için bu mücadele, sezonun kaderini tayin edecek.
1926 Bulancakspor Kulüp Başkanı Birol Aktay, hayati önem taşıyan maç sonrası yaptığı açıklamada şehir yöneticilerine ve siyasilere sitem etti. Aktay, tüm zorluklara rağmen mücadeleden vazgeçmeyeceklerini vurguladı.
Tarihî bir sezon geçiren 1926 Bulancakspor, 3. Lig yolundaki yürüyüşüne devam ediyor. Liderliğini sürdüren kırmızı-beyazlılar, bugün deplasmanda Serhat Ardahanspor’a konuk olacak.
Nesine 2. Lig Kırmızı Grup'ta liderlik mücadelesi veren 68 Aksarayspor ile kümede kalma savaşı veren Giresunspor, yarın saat 14:00’te Aksaray’ın Dağılhan Stadı’nda karşı karşıya gelecek.
Giresunspor, 2. Lig Kırmızı Grup'ta karşılaşacağı Aksarayspor maçında yalnızca 3 puan hedeflemekle kalmıyor; aynı zamanda bu galibiyetle moral bulmayı ve oyuncularının özgüvenini tazelemeyi amaçlıyor.
Giresunspor Teknik Direktörü Adil Tozlu, Diyarbekirspor karşılaşması öncesinde taraftarlara destek çağrısı yaptı. Tozlu, kümede kalma yolundaki kritik maçta galibiyet hedeflediklerini vurguladı.