Adana
Adıyaman
Afyon
Ağrı
Aksaray
Amasya
Ankara
Antalya
Ardahan
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bartın
Batman
Bayburt
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Düzce
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Iğdır
Isparta
İstanbul
İzmir
Kahramanmaraş
Karabük
Karaman
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırıkkale
Kırklareli
Kırşehir
Kilis
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Mardin
Mersin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Osmaniye
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Şanlıurfa
Şırnak
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Uşak
Van
Yalova
Yozgat
Zonguldak
Giresun Valisi Mustafa Koç, KYK yurdunda kalan öğrencilerle iftar sofrasında bir araya geldi. Programa katılan yüzlerce öğrenciyle tek tek ilgilenen Koç, gençlere eğitim ve kariyer planlaması konusunda önemli mesajlar verdi.
Giresun Valisi Mustafa Koç, Türkiye şampiyonluğu kazanan Giresun Su Topu Kulübü Kadın Takımını makamında kabul etti. Başarılarıyla şehre büyük gurur yaşatan genç sporculara tebrik ve destek mesajı verildi.
Giresunspor Başkanı Emin Eltuğral ve yönetim kurulu üyeleri, Giresun Valiliği görevine yeni başlayan Vali Mustafa Koç’u makamında ziyaret ederek hayırlı olsun dileklerini iletti.
Giresun Valisi Mustafa Koç, göreve başlaması dolayısıyla sivil toplum kuruluşları ile spor camiası temsilcilerinin gerçekleştirdiği tebrik ziyaretlerini makamında kabul etti.
Giresun Gazeteciler Derneği Başkanı Bekir Bayram ve yönetim kurulu üyeleri, Vali Mustafa Koç’u makamında ziyaret ederek yeni görevinde başarı dileklerini iletti. Görüşmede yerel basının Giresun’daki rolü ve derneğin çalışmaları ele alındı.
Giresun Valisi Mustafa Koç, tebrik ziyaretleri kapsamında milletvekilleri, yerel yöneticiler ve siyasi parti temsilcilerini makamında kabul etti. Gerçekleşen ziyaretlerde iyi dilekler iletilirken, kentle ilgili değerlendirmeler de yapıldı.
Giresun Valisi Mustafa Koç, göreve başlaması dolayısıyla kendisine yönelik gerçekleştirilen hayırlı olsun ziyaretlerini dün de kabul etmeyi sürdürdü. Gün boyu devam eden programda mülki amirler, sivil toplum kuruluşu temsilcileri ve medya mensupları Valilik makamında ağırlandı.
Toplu Konut İdaresi Başkanlığı (TOKİ) tarafından yürütülen Sosyal Konut Projesi kapsamında Giresun’da hak sahipliği kura çekimi yapılacak. Düzenlenecek program, konut bekleyen vatandaşlar için önemli bir adım olarak görülüyor.
Mustafa Koç, göreve başlamasının ardından kendisine yönelik tebrik ziyaretlerini bugün de kabul etti. İş dünyasından yerel yönetime, turizmden sağlığa kadar geniş bir heyetle görüşen Vali Koç, Giresun’un kalkınması için ortak akıl ve iş birliği vurgusu yaptı.