protokol

Giresun Ticaret ve Sanayi Odası ile Giresun İl Milli Eğitim Müdürlüğü arasında imzalanan iş birliği protokolüyle meslek liselerinde eğitim gören öğrencilerin iş dünyasıyla daha güçlü bağ kurması hedefleniyor.
10.06.2026
Espiye’de 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı, Muhsin Yazıcıoğlu Kapalı Spor Salonu’nda düzenlenen törenle kutlandı. Öğrencilerin gösterileri ve şiirleri büyük beğeni toplarken, yarışmalarda dereceye giren gençlere ödülleri verildi.
20.05.2026
Espiye’de 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında düzenlenen Gençlik Yürüyüşü, vatandaşların yoğun katılımıyla gerçekleştirildi. Saat 19.19’da başlayan yürüyüşte, Millî Mücadele’nin başlangıcı olan 19 Mayıs 1919’un anlamı bir kez daha vurgulandı.
20.05.2026
Türk Polis Teşkilatı’nın 181. yılı dolayısıyla Bulancak’ta düzenlenen programda, emniyet mensuplarıyla bir araya gelen Başkan Necmi Sıbıç, polislerin sahadaki fedakârlığına dikkat çekti. Programda verilen mesajlar, ilçedeki güvenlik hizmetlerinin önemini bir kez daha ortaya koydu.
11.04.2026
Giresun’da otizm farkındalığı için düzenlenen buluşma, öğrencilerin sahne performansları ve verilen birlik mesajlarıyla dikkat çekti. Kültür ve Fuar Merkezi’ndeki program, özel eğitimin önemini bir kez daha gündeme taşıdı.
09.04.2026
Giresun’da sağlıklı yaşam bilincini artırmak amacıyla önemli bir adım atıldı. İl Sağlık Müdürlüğü ile GİDOSK arasında imzalanan protokolle doğa sporları ve fiziksel aktiviteler yaygınlaştırılacak.
02.04.2026
Giresun’da okul çağındaki çocukların sağlığını korumaya yönelik önemli bir adım atıldı. Dört kurumun imzaladığı protokolle birlikte kapsamlı sağlık taramaları başlatılıyor.
26.03.2026
Giresun’da Ramazan Bayramı sabahı camiler dolup taşarken, vatandaşlar bayram namazı için saf tuttu. Tarihi camiler başta olmak üzere kent genelinde yaşanan yoğunluk, bayramın manevi atmosferini şehrin dört bir yanına taşıdı.
23.03.2026
Giresun’un Espiye ilçesinde düzenlenen iftar programında protokol üyeleri ve jandarma personeli aynı sofrada buluştu. Programda birlik, dayanışma ve kamu hizmetinin önemi vurgulandı.
18.03.2026
Giresun’da Ramazan ayı dolayısıyla Giresun Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde düzenlenen iftar programında sağlık çalışanları ile il protokolü bir araya geldi. Programda sağlık çalışanlarının özverili çalışmaları ve sağlık hizmetlerinin önemi vurgulandı.
13.03.2026
Giresun Valisi Mustafa Koç, Bulancak’ta gerçekleştirdiği program kapsamında Bulancak Belediyesini ziyaret ederek Belediye Başkanı Necmi Sıbıç ile bir araya geldi. Ziyarette ilçe çalışmaları ve belediye hizmetleri hakkında değerlendirmelerde bulunuldu.
07.03.2026